haha, så himla epic.


på förra bloggen så hade jag en kategori, mest för mig själv men ialf som handlade om träning. Och hur många inlägg blev de, 2 kanske.. Sen rann de ut i sanden.. :P
MEN denna gång är de andra bullar, kan ju alltid intala sig själv ialf. Men jag känner mig riktigt på! Sen om Ida skulle skaffa sig ett kort så vi kan träna tillsammans gör det ju bara ännu bättre :)

Idag var det först kondis i 25 min som gällde, prövade på ett intervall pass på orbitreckern som verkligen var skit jobbigt. 30 sek vila o 30 sek ös. 18 intervaller hann jag med. Sen efter de va de fokus på mage, rygg o ben. Brukar köra varanan gång när jag är iväg så imorrn blir de armar, rygg och mage.

Om det är någon av er som har tips på hur man får större rumpa får ni gärna dela med er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0