helgen har börjat..


Jo, som ni ser så håller jag på o pillar med en ny design. Bilder, dvs en annan header och en mer personlig meny kommer att komma.. så småningom. Och i och med att jag tagit denna från en sida så bestämde jag inte kodmallarna, så det är en massa fula gubbar överallt. störsamt va ordet!!

Idag har varit en effektiv dag, stor städat hela huset, sett föreläsning, pluggat och träffat vänner. Ida och Alva va här, men mina kids va så trötta så dom ville hellre mysa i sängen, socialt.. Imorrn har jag planerat en utedag på fm, pulka åkning.. Det spås bli sol och 0 grader imorrn så man får väll passa på! Och på torsdag, ja mina vänner. Då gör jag helt andra bullar (; Bilder kommer då!

Nu ska jag återgå till böckerna ett tag, sen blir de att krypa ner bredvid min man och glo på tv, eller vi kanske spelar lite super Maria på Wii, snacka om att jag är sämst!

Förresten, nog för att jag vet att ni är sämst på att kommentera när ni är här, men är det något ni skulle vilja att jag skrev mer om? Just nu känns de som att jag skriver mer för min egen skull, iofs, det är väll det jag gör, för att kunna gå tillbaka o läsa vad jag gjort de senaste månaderna. Men ändå, ni är ju några som läser och då kan de väll va roligt att bjuda till (:



Kommentarer
syrrraaannn

Skriv om akilles ;)

2012-01-10 @ 20:52:25
Sandra

Tycker att det är väldans bra som det är. :)

2012-01-11 @ 11:38:08
URL: http://lifeasiknowit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0