lite av varje..


har mobil bloggat de senaste gångerna jag uppdaterat och då är det jobbigt att få till bra inlägg. Blir mer en kort resume. Men angående Knut och Knutgubbe Hanna, så tror jag det är något som är typiskt för våran ort samt några närliggande. Kanske även i fler orter, vad vet jag?! Men Knut går vi här ialf, vi klär ut oss och går och får godis av folk. Markus mamma kallade detta för att gå "Tranan" men då gav man bort godis till sina vänner ist. Är det något du känner igen då kanske?

Nu har jag äntligen duschat och tagit av platsen från tatueringen, den ömmar lite när jag tar på den men det är inte alls så farligt som jag trott att det skulle vara. Nu blir det dock ett par dagars ledigt från träningen, kör nog på igen efter tentan! Angående valet av min tatueringen så var inte motivet svårt. Ungarnas namn = en självklarhet, och frasen "with every heartbeat" har legat mig närmaste hjärtat sen jag hörde Robyn sjunga det. Det beskriver med få ord hur jag känner för Albin och Ella.

Haha, och förresten, vem va jag som gnällde på att ni inte kommenterar? Hur ofta kommenterar jag någon annans blogg? Knappt så jag hinner läsa någon annans. Men de enda jag ville ha fram va önskemål, just so you know! Och det fick jag, så de tackar jag för då!

Nu ska jag gå in i prepositionernas värld, sen vankas de fika hos Linda och en stor godispåse till mama, bra freda!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0