ser ni vem de är?



Jo, men visst är det lilla (stora?!) Abbekorv <3 Här var han inte gammal, kunde varken gå eller stå utan stöd. Nu har jag en verklig person, men egen vilja, eget tänk och egna ideér. Han säger - jag älskar dig mamma och ger mig en puss på kinden. Han kramar mig för att han vill och älskar att busa och gosa. Han fyller 3 år om mindre än en månad och ska då få sina första skridskor. Vet ni att det inte går en dag utan jag tänker vilken lyckligt lottad människa jag är som har Albin och Ella i mitt liv. Visst är det tufft vissa dagar när dom inte är på humör, men ärligt talat, va gjorde jag utan dem? Festa runt och spenderade pengar på inget av värde? Nej, det där har jag verkligen växt ifrån. Jag trivs så otroligt bra som jag har det. Den största lyckan här i livet är ens familj, och ovan ser ni den som gav mig det. Ella kom 17 månader senare och fulländade det hela.

Och visst är Ella lite lik Albin på bilden? Tycker dom börjar påminna om varandra mer och mer :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0