sol i sinne..


Åhh, har sjukt ont i ett öga, alldeles svullet och irriterat. Vad är det för fel? Jobbigt är det i alla fall, kan inte ha lins i och det gör mig till en halvblind höna.

Tisdag, ska läsa kurslitteratur nu och hitta på något som är en estetisk lärprocess.. Helgen har som vanligt gått snabbt och den har varit riktigt bra :) Del 1 av de nya köket kom på plats igår, killarna slet i 12 timmar och va så duktiga så. Snygg som fasiken blev de!

Jag och kidsen va ute igår och njöt av solen, jag tog mig en kaffekopp ute och det påminde mig om våren, den är inte långt bort nu!




Kommentarer
Therese

Åh så härligt det ser ut! I morse hade vi ett tuuunnnnnt tunt snötäcke! Då åkte pulkan givetvis fram, på gräsmattan behövs det ju inte mkt snö för att åka pulka inte :) Här har det varit mest vår hela vintern.

2012-01-24 @ 12:56:36
URL: http://stariz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0