som en överkörd katt..


Jo tjena, halsont, huvudvärk, nackont.. Jag känner mig som en överkörd katt! De får bli en vitamin frukost, någon alvedon och lite massage så det förvinner fort! Det är samma visa varje gång jag slappnar av, kroppen blir liksom chockad över att den får sova :P

Igår spenderades eftermiddagen i Karlstad, vi planerade vårt nya kök, dvs nya köksluckor och bänk skivor, ska bara byta ut det gamla sen ska vi köpa några nya skåp system och fylla ut ett tomrum som vi har :) Underbart! Det är Lidingö serien vi ska ha, vitt och sen även med några glas luckor. Kommer bli jätte fint! Sen fick Albin en ny säng och Ella fick ta över växa sängen, den har hon sovit i första natten nu och lill tjejen sover än.. Albin var tvungen upp vid 8 för att se om hans nya sängen fortfarande stod kvar. Haha! Ska pyssla och göra iordning lite på Albins rum så ska ni få se hur det blev sen.

Sen köpte jag kläder på HM til kidsen, men vart fan la jag påsen? Irritersamt..

Nu ska jag käka och sen packa, en tur till svärföräldrarna och lite pulka tror jag står på schemat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0