Vad vore jag utan dina andetag? Dag 3

Bra dagar verkar vara mer en vanlighet än ovanlighet här hemma just nu. Varje dag gör vi ngt mysigt och jag älskar de :) Imorse tog jag i barnen ett långt bad, mös sen i soffan och avsluta med en promme i solen. När vi kom hem hade Markus vaknat så vi gick ut och åkte skidor och traktor. Ifjol hade Albin ingen balans alls för att åka men nu åkte han fram och tillbaka längs gatan!

Imorrn har jag satt alarm på 7.30, ska iväg och träna. Har haft en grym träningsvärk idag och jag älskar det :) Så det lyfter jag på idag, min motivation. Satsar jag på något så kämpar jag verkligen för det, vare sig de gäller att klara av skolan, träna och så vidare. Men självklart är det riktigt jobbigt ibland också och jag total skiter i allt, men de va ju positiva saker jag tvingat mig själv att skriva i 30 dagar.. :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0