motgång, medgång.

 
Jo, men så är det. För tillfället har jag mött väldigt mycket personliga motgångar det senaste & det har fått mig lite ur balans. Men det ska jag säga er, jag försöker ta det mesta med ro. Än har inget varit för svårt för mig att hantera. När det kommer till mig själv så tror jag att klarar jag det mesta. Värre är det när det händer någon annan något. Då är det hela så mycket svårare och jobbigare..
 
Men ialf, ikväll har jag haft världens mysigaste dag med min familj. Det hela avslutades med att jag, Albin och Ella kröp ner i sängen och jag läste en bok. Albin somna på 3 sekunder. Nu ska jag kolla runt om jag hittar någon intressant resa. Eller ialf något som man kanske kan åka iväg på under helgen. Resan till Halmstad förflyttas några dagar, Markus ska försöka snickra på altanen...
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0