Att uppskatta en dag.

 
Ibland kan jag känna mig mindre nöjd med mig själv.. De har att göra med min prestation. Men det kan vi gå in på en annan dag. Igår kände jag mig inte nöjd med att jag inte städat färdigt huset, men bestämde mig för att lista de jag faktiskt gjort.
 
- åkt inlines 9 km. (gjorde de fast jag inte hade någon lust. Men efteråt va de skit kul och jätte skönt.)
- fixat mat
- satte upp ett tv fäste.
- tvättade två maskiner och hängde upp.
- tagit med barnen på en utfklykt och sedan även hem till kusselinerna en sväng.
- snosat med barnen som somna samtidigt på varsin arm
- handlat mat med familjen kaos - Jag lovar, man skulle lätt kunna göra en serie som folk betalar för att se när vi är och handlar. Vet inte vem som är värst utav Markus och ungarna ;)
- tränat med Akilles.
- jagat rektorn i Munkfors för att lämna in löne rapport. Fick ej min lön denna månad :/
- Skicka in iphonen, längtar redan efter min lilla bebis.
 
Ja, som ni ser så har jag gjort en del, samt lite andra saker ej värda att skriva upp. Så varför deppa jag över dammsugaren egentligen?! Ja, ibland blir jag tokig på mig själv till och me.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0