from the bottom of my heart.

 
Idag har jag fått så mycket goa fina kommentarer av er, både här och på facebook. Och ni kan inte ana vad det betyder för mig. Det betyder allt och lite till. Det finaste kommentaren gällde min roll som mamma - och ja. Det är väll den sida av mig som jag är stoltast över. Jag har gjort mina val här i livet och de val jag har gjort är för att sätta barnen främst. Jag brukar alltid säga att Albin förändrade mig och att Ella fulländade mig. Dom ger mig mening med livet och skapar mål längs vägen.
 
Fick även några kommentarer gällande hur jag lyckats med träningen & jag kan nog inte riktigt se själv vad jag lyckats med, hur wierd de än låter. Gamla jag är så långt bakom mig så det finns inte. Men något som jag alltid gjort är att jag tyckt om mig själv för hur jag sett ut. Nu är det bara mer. Skrev en gång att det är kläderna som gör hela människan och så är det. Klär du dig passande efter din kropp och framhäver den bra så är du hur snygg som helst. Oavsett om du väger 95,75 eller 55 kg.
 
Sen så ska man inte heller jämföra sig med andra, vi har så olika kropps typer. Det och att fokusera på vågen är nog det värsta vi kan göra. Det bästa är att träna & äta rätt så mår och ser kroppen ut därefter.
 
Jag har så mycket att skriva till er, men får runda av nu och ta det i ett annat inlägg. Ska mysa ner mig bredvid kidsen i soffan och kolla på Aladin :) Är så roligt när man får respons hörrni förresten, hoppas jag kan skapa fler inlägg som skapar svarar lusten i er ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0