Frukost tips..

När jag bestämde mig, eller snarare blev beroende av att träna så googla jag en massa övningar/mat för att lära mig. Jag hade ingen aning om vad eller hur jag skulle träna på gymmet. Men jag googlade de muskel grupper jag ville träna och skrev upp dem på ett  papper.
 
För att sedan göra de övningar så gjorde jag ett schema med vad jag skulle träna och när. Skapade 4 olika pass, en dag helt utan styrka då jag sprang milen på löpbandet. Så det är mitt tips, är du söker på vad du ska göra på gymmet, googla, skriv upp övningarna och hur många rep du vill göra och ta med till gymmet.. Jag hade en gul lapp, inte tappat bort den än ;)
 
Sen ett till tips om du är mûsli och youghurt älskare som mig. Mûslin på affären är inte så nyttig som man kan tro. Utan de bästa är att rosta egna nötter, lite kokos kanske och strö över med kanel - som hjälper till med förbränningen :)
 
God morgon på er förresten ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0