Frulle o Karlstad


Påväg till Karlstad, ska besikta bilen och köpa 2 års present till mitt hjärta  Gick upp tidigare för att hinna äta ordentligt, samma som igår fast nu la jag till citron vatten och 2 omega 3 tabletter. Bra för er som inte äter så mycke fisk! Mina är köpta på svenskhälsokost.

Som jag skrev igår använder jag mig av 2 appar för att ha koll på mat + träning. Igår blev det 2 motions pass så resultatet blev rätt lågt.. På bilderna ser ni resultatet av min frukost. Ska nog byta ut min kaffe latte mot vanligt kaffe också tror jag. Small changes, big difference :) Apparna heter Myfitnesspal och Kaloriräknaren. På Myfitnesspal kan man bli vänner och pusha varann med resultat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0