louder than words..


Hej på er.

Ni är några som kikar in var dag trots den uteblivna uppdateringen. Just nu handlar mitt liv om att försöka ta oss igenom var dag som går. Tragedin som ni läst om drabbade min finaste lillasyster, hon förlorade en av sina närmaste vänner på grund av en idiot som tog ett idoitiskt beslut..

Jag är full av ilska & väldigt väldigt ledsen för min syster och hennes vänner skull. Och jag tänker hela tiden på familjen. Vad dom går igenom är varje mammas och pappas värsta mardröm. Skulle kunna skriva en hel bok om allt vad vi går igenom, vad vi känner, vilken fantasisk vän och människa vi förlorat och hur allt är men det tjänar ingenting till.. Ville bara komma in och skriva några rader om världens vackraste lilla syster som är otroligt stark. Jag älskar dig mer än livet själv ♥

Till er andra, om ni någon gång ser någon som tänker sätta sig bakom ratten full, stoppa dem omedelbart. Det finns inget häftig, bra, nödvändigt eller värdigt med det. Det är som att springa runt med en laddad bössa.

Kram på er, vi hörs när vi hörs, en vardaglig uppdatering skulle kännas ytligt & fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0