Midsommar vare.

 
"Mamma hök öga - ärrä du rä?"
 
Va kommentaren jag fick av Markus. 5 sekunder senare har jag kastat mig i poolen med mina nya klänning på och fiskat upp Ella som ramlat i. En liten skrämd dam, men det gick väldigt bra. Jag var nog i vattnet innan hon ens var i. Så, ja, mamma hök öga är jag och det är inte mer än rätt :)
 
Sen dopp nummer två stod min iphone för, orkar inte ens berätta hur det gick till.. För sannolikheten för att något sånt ska hända är så jääävla liten så jag orkar inte.
 
Ah, idag är jag träningsledig, drack 2 cider igår och känner mig lite slö.. ?!?! Men beror nog mest på sömnbrist, Albin är dålig än!
 
Men men, med kärlek från mig, håll tummarna för att en påse ris kan rädda min bebis!!!


Kommentarer
helle

Hjälp! Hur är det med ella efter den bad-upplevelsen? Verkligen tur att du är som en hökmamma!

2012-06-24 @ 23:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0