regn o åter regn..


Ella tar en powernap, Albin kollar Lillefot och jag dricker kaffe. Pysslat och donat i huset idag, toaletterna har fått sig en uppfräschning.. Inköpslista på ikea är skriven för lite mer plock dit :) Ska även kolla upp en ny tv bänk och ett skåp till sovrummet.. Någon som har något över får gärna säga till, färg spelar ingen roll så länge jag kan måla över det :)

Nyss klippt Albin också, snart är det min tur.. Ska åka upp till Linda vid fem. ÄR så välbehövligt! Måste komma ihåg att hämta ut min bikini.. Och sen hoppas jag att resten av kläderna kommer imorrn.

Så, det var ännu lite ytligt skriverier från min sida. Hoppas ni hittar på en massa mysiga saker fast vädret suger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0