Tankar..

Jo, milen kom idag :) Gött sö! Behövdes efter att Markus fixat maten idag, för herregud va god mat han lagar! Mindre nyttigt men mkt gott..

Har lite funderingar på om ni också kan kommentera vad ni tränat, varför och tankar kring det. Behöver lite svar här svar här av er.. Blir mer motivation på något sätt. För har ni tränat, då måste jag ju också göra de - tävlingsmänniska som en är ;)

Idag hade jag syster med mig på gymmet, trevligt med sällskap :) Milen plus lite styrka.. Nästa pass blir de mest fokus på styrka.



Kommentarer
Amanda

Vad är det för shorts du har på dig? Jag har ju råkat anmäla mig på en poledancekurs i juli och behöver så korta shorts som möjligt :)

2012-06-19 @ 22:04:07
Marika

Detta är ett par gamla hederliga cykel shorts som jag kortat av :) Letat länge efter korta men hittar inga som passar.. Men såg att de hade några på Nelly, dock bara storlek M tror jag, men de kan ju komma in mindre :)

2012-06-20 @ 07:53:02
Marika

Va rolig kurs da förresten, va de den du fick CSN bidrag för? ;)

2012-06-20 @ 07:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0