baah..



jag hade h e l a  kvällen planerad, bada - scrubba, hårinpackning, sen mys i morgonrocken framför ett avsnitt att Biggest Looser. Men ist springer jag in och ut från Ellas rum så retas lite med mig. Hon kliver upp ur sängen, öppnar dörren och står och kikar. När jag kommer lägger hon på världens smile så jag kan inte göra annat än o le :P Men snart verkar de som om jag faktiskt kan hoppa i badet, skippar nog BB och lägger mig, planerar att gå upp vid sex imorrn för att dra till gymmet.. Men oddsen för de verkar låga (;


update, back in till Ella.. Att ha kidsen hemma en längre tid från dagis och pappsen bygger hundgård vilket leder till att dom kretsar kring sin mor 24/7 är inge bra grejer. Morsgrisar är vi allihopa!!! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0