bedtime..


myser runt i min morgonrock, nyss tagit mig ett bad och även haft hårinpackning. skönt att pyssla om sig själv lite ibland (: Min hy är ju rena katastrofen själv så jag försöker även ta hand om den. Någon som har något tips på hur man kan få bättre hy? Något man ska äta? Ska man dricka mycket vatten eller är det något påhittat? Eller några riktigt bra produkter? Jag försöker i alla fall undvika smink varje dag, förutom nu när jag ska jobba o så..

Nu ska jag tvinga mig själv till sängs, ska även tvinga mig själv iväg till gymmet imorrn. Varit slapp nu i ett par veckor. Lagt upp en planering som jag inte riktigt följt. Måste komma på en ny utmaning till mig själv. Återkommer angående det, för något måste de bli här!

Så god natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0