fun.


det är roligt att se att ni kikar in här fast jag är lite off på blogg fronten..

just nu sitter jag o kollar runt på utemöbler. Vi ska ha en mys hörna och en matsals hörna. Och när det kommer till myshörnan så ska vi ha en grupp med rotting. Först tänkte vi 3 sits + två stolar.. Men sen blev jag sugen på en soffa, divan eller vanlig. Jag har lite svårt att bestämma mig och det är rätt viktigt att jag tycker om den när den är en sån stor summa pengar som läggs på detta.. Just nu är jag väldigt inne på nr 2.. Svart är ju ialf ett måste när det kommer till dynorna, annars vet jag någons tvättmaskin som kommer gå på högvarv...


Melbourne Hörnsoffa



Melbourne Divansoffa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0