Glad (:


Jo, idag har jag haft en riktigt bra dag (: Närträff i Karlstad där man fick flumma runt och skratta mycket! Imorrn ska vi göra film, vilket jag sitter o klurar lite på nu..

Sedan fick jag ett väldigt roligt samtal, förskolechefen i Munkfors ringde till mig och började samtalet med "jag har hört att du är en bra vikarie" och frågade sedan om jag kunde komma och jobba imorrn. Är det inte typsikt att jag måste till Uni då ra? Joo! Gud så ledsamt, hatar att säga nej när det sällan finns tider att vikariera på och särskilt nu när det var på ett helt nytt ställe... Men jag hoppas hon ringer igen och då är jag på plats inom 10 röda ;) Det gjorde mig varm i kroppen att få höra att jag är en bra vikarie. För det är ett rykte man vill ha om sig. Men det är ju så, utan att låta dum nu så älskar jag barn. Jag älskar att umgås med dem, leka och höra deras åsikter och tankar om allt. Dom är ju små fantastiska varelser (: Och jag tror, har man den inställningen till barn - ja, då ger det en positiv respons!

Så, för att runda av detta inlägg. Idag va en riktigt bra dag o jag är riktigt, riktigt glad!..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0