hohoho..


Nyss intagit sjätte målet för idag och nu ska jag sova. Klämde i mig fyra kiwisar och nu svider de runt mun, haha.. Finns ju ngt motto att man inte ska äta efter sju, men jag måste för att kunna sova skönt. Och hur sjukt låter de inte att jag redan längtar efter frukost och har planerat morgondagens kvällis?! Låter kanske inte så skumt om jag berättar för er att vi ska GRILLA (: Sen jag började mitt nya träningschema så har matintaget ökat fruktansvärt, och det känns också riktigt bra. Och det är så det ska va, äta, träna = må bra!

Och som motivation/berömning beställde jag mig en ny bikini ikväll.. Känner mig riktigt shopping sugen eftersom jag fick reda på att jag kommer få tillbaka väldigt mycket på skatten. Känns så roligt :) Sen har jag jobbat cirkus 40 timmar denna och förra vecka och det ger ju också en liten extra peng..

Och på tal om shopping, nu när våren är här så inser jag att vår kläderna/skor måste fyllas på hos barnen. Kollade runt förut och kom in på Ebay. Någon som vet hur det funkar där som kan ge mig en snabb förklaring? Hittade nämligen ett par skor till Albin som skulle göra honom till världens lyckligaste lilla man om han fick..

Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0