It's you and me..



Igår blev jag påmind om varför jag älskar Markus så mycket.
Blev faktiskt varm i hela kroppen. När vi hade gått o lagt oss igår så berättade han för mig att han hade anmält mig till det där med Gry Forsell, en resa till New York. Han berättade vad han hade skrivit, som då tydligen var ett brev, som han inlett med "jag är inte så bra på att skriva men jag tycker hon är värd det för att... ja och så vidare :) GUD så go vet ni! Att han ens kommer på tanken och göra nått sånt. Om jag vinner är skit samma, det är nästan totalt ointressant. Det som gjorde mig så glad var att han spontant skriver ett brev om mig för han tycker jag är värd allt och lite till.. Ja, jag älskar verkligen den här mannen som känner mig bättre än mig själv. <3


Kommentarer
Ida

Va gulligt gjort av han! :) Tänk nu på att du måste lyssna på mix megapol, för säger de ditt namn gäller det att vara först in att ringa för att vinna :)

2012-03-09 @ 12:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0