Selma Spa..


Började morgonen igår med att gråta floder, ångest över att lämna bort kidsen, ångest över att sakna dem och inte få mysa med dem på ett dygn. Kul rese sällskap liksom!

Men, över till Sunne for vi, åt mat med jätte god förrätt och massa goda efterrätter. Sedan ut tillbaka till Centrum och lite shopping. Handla en jeans klänning åt Ella och Abbe fick sig ett bar Bamse kalsonger, fanns inte mkt till killar på Lindex tyvärr.

Sen till hotellet tillbaka, checkade in. Markus som den man han är skulle se på skidskytte så jag gick ner till gymmet. Sen vankades det bubbelbad och utomhusbad, dom har ju så man kan simma ut och bada. Häftigt och otroligt mysigt :) Jag solade sedan även lite snabbt och sedan gjorde vi oss iordning för 3 rätters :) Att kunna sitta och prata och bara njuta av maten var en märklig känsla, men ack så väl behövligt.

Tog kvällen tidigt, runt 12 och vaknade upp, pigg som en mört vid 7 :) Då gick jag ner till gymmet igen och sprang 30 minuter, Markus unnade sig sovmorgon och de gjorde han väll rätt i. Halv elva åkte vi hem för vi saknade kidsen så, och det var ett glatt återseende vill jag lova!

Vi har haft det jätte bra, jag va jätte dålig på att ta bilder, men några blev de och det bjuder jag på lite senare, jag ska gå o väcka Ella nu och tvinga med mig familjen ut i solen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0