summa av kardemumma..


as I told you har jag haft fullt upp me att jobba, leka med kidsen, städa huset, laga mat, tvätta, plugga.. En vardag med andra ord?!?! Jag har sagt de förut och säger de igen, jag beundrar folk så jobbar och hinner med sina små barn och allt vad en vardag kan handla om!

Men idag så haffade jag min syster och så åkte vi till leklandet. I tre timmar lekte vi, helt fantastiskt roligt! Barnen hade jätte roligt och det var aldrig en sur min. Sen avslutade vi med lite fika (: Väl hemma bjöd mamma på mat och sedan åkte vi hem o mös i soffan.. Nu somna dom för ett liten stund sen och dom somna direkt dom la ner huvudet på kudden! Nu är de ensam tid så de blir reprisen av Biggest Looser och Elsas värld.

Så, gokväll på er allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0