3 maj.


gud va jag är glad, idag har varit en bra dag och jag har fått massa gjort som jag skjutit framför mig nu när de varit lite jobbigt ett tag. Men nu ärrä gjort, ringde till och me och fixade så jag ska få ett nytt körkort.. De man inte har i huvudet får man ha i plånboken (; Va även och hälsade på min farmor idag, ska nog göra mig en sväng dit imorrn eller på lördag också. Man ska ta tillvara på de nära!

And the daily routin.
Frulle - Müsli, youghurt, kaffe och två lingon grova.
Lunch - Stekta ägg och tonfisk
Mellis - Kiwi & hårt bröd
Kvällis - Scrambled ägg och bacon me sallad, lite yougurt och müsli samt någon smörgås me ost på de :)

De gick mycket i det samma idag, men jag orkade inte åka o handla och eftersom jag fick 15 st ägg av farmor förut så blev äggröra :P Men de va riktigt gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0