kass mat, kass träning, kass balans.


ingen träning = dåliga matvanor = dålig balans i humöret.

1. Jag behöver träna för att ha bra matvanor, annars faller de ihop lite. Så hungrig som jag är när jag tränar blir jag aldrig annars..
2. Dåliga matvanor, sen frulle, frukt till lunch, vrålhunrig vid 3, kastar i mig kakor, bullar, smörgåsar.. Fortfarande inte mätt, tog en bulle till. Äntligen är maten på bordet, men nu då. Jag är mätt. Senare på kvällen, jag är helt färdig i kroppen på grund av obalans.
3. Dålig balans - Trött, grini, orkar ingen motgång.. Inte bra, inte kul!

Summa av kardemumma, träna, äta och va pigg och glad!

Imorrn står jobba på schema, skulle vilja träna på eftermiddan. Kanske en springtur? Låter som en deal för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0