lat kille som kan om han bara vill...



Abbe spelar gärna på storebrors kortet. "Jag kan inte", för att jag hjälper Ella med lite mer, som påklädning, mat och sånt.. Sånt just nu arbetar vi mycket med DU KAN SJÄLV. Ge de bara lite tid och tålamod. För jag kom på mig själv, de går liksom på rutin, hjälpa Ella, hjälpa Abbe. Inget jag tänkt på förrens efter utvecklingssamtalet. Så, ja. Vår lill kille är lite bekväm.

Och nu da, nu ska balans cykeln bort och fokuset ska ligga på o att cykla själv. För idag så cykla han fram och tillbaka på vägen för första gången, lite problem med att han fick i bromsen, vilket ledde till en Abbe som tappade tålamodet. Men under helgen då vi är dagis fria och pigga så ska de cyklas ännu mer ;)

Meen, en stolt mamma, första cykelturen :) Och JA, jag mutade honom med choklad för att han skulle cykla :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0