mycke text och lite bilder.


hej på er!
kidsen somna till slut & jag sitter med färg i huvudet. det har varit en mysig dag, märks att Halsmstads turen gjorde skillnad på mig :) Igår ringde dom ang. sommarjobb också, blir i slutet av sommaren och det är ju perfekt! Behövs lite pengar i plånkan när man ska till Stockholm i Augusti o se på Lady Gaga. Dee visste ni inte om? Jojo, vi fick tag i 5 biljetter så vi ska åka ner, bo på hotell och shoppa loss :)

igår skrev jag ingen dagbok men låt oss se..

frulle: müsli, youghurt, macka och kaffe.
lunch: va desto sämre, va helt själv hemma utan någon mat så gjorde en smoothie på kesella, youghurt, hallon o mjölk och till det blev de några knäckemackor.
kvällis: TACOS :D

dagens träning: 15 min prommis med 15 % lutning och sen styrka

idag:
frulle: havregryns gröt med kesella och varma hallon.
lunch: pannbiff, potatis och Markus gumdomliga gräddsås.
mellis: kesella och varma hallon.
kvällis: musli, youghurt, smörgås och stekta ägg.
senare kvällis: 3 mackor hårt bröd.

dagens träning: nadaa, förutom att springa efter två barn som varit fulla i bus (;


SÅ, vet inte om ni uppskattar dessa inlägg, om de irriterar? eller uppskattas? är dålig på att laga mat, eller ja.. att få de och smaka bra ialf, så det är tur jag har Markus, för han är riktigt duktig i köket :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0