That's why I LOVE YOU.



"Älskar dig"
Dessa ord sägs ibland lite lättsamt utan några som helst tankar bakom och ibland kanske utan att man riktigt älskar någon. Det Markus gjorde för mig i fredags handlade om uppoffring, vilket jag uppskattade & beundrade. Han visste vad jag behövde utan att jag egentligen behövde säga det. Han är min trygghet och min bästa vän. Alla dessa saker som uppoffring, beundran, uppskattning, trygghet är vad älskar handlar om.

Och vad har han nu gjort då? ;)
Jo, klockan 12 i fredags ringde han till mig. Packa bilen sa han för nu drar vi! DU SA VAD?! Men hur ser läget ut då? Jo, jag måste ju packa, tanka, hämta barnen, städa (?!), deklarera, fixa en ny vindrutetorkare till bilen. And so I did! Klockan 14 satt vi i bilen på väg ner till Halmstad.. Nu är jag ledsen för att vi är hemma tillbaka, men glad att veta att vi ska ner om en månad igen.

Under trippen hann vi med mysa morgon promenader vid stranden, Ullared, grillkvällar, mycke lek och ännu mera mys. Detta gjorde mig lycklig, så detta ska jag stoppa ner i min energi burk och tänka på nu när sämre tankar kommer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0