update from daa kitchen


klockan är 23,05 & om 3 minuter ska första bullarna ut. har en inlämningsuppgift som ska in, därav bullbaket. orkar inte ta tag i en såå tråkigt uppgift! Och de ryktades om att jag skulle få besök imorrn & då tror jag barnen vill ha bullar ;)

och på tal om andra bullar, körde ett nytt träningsupplägg på gymmet idag. Jag brukar vanligtvis köra alla repen på samma gång på en övning. nu körde jag cirkelpass, dvs att jag tar en övning, kör slut på mig själv & gå vidare till nästa. ingen vila förrens rundan på 12 övningar för alla delar av kroppen är gjorda. helt annan puls & blev trött, som jag aldrig brukar bli. att få släppa fokus på antalet gjorde succe, brukar ge mig när jag kommit till 10, fast jag egentligen orkar mer & då kommer jag ju aldrig kunna bli starkare :)

Nej, dags att inta rollen som bullvakt så dessa små godbitar inte går förlorade ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0