workout, hang out..

igår kanske jag fick den allra finaste kommentaren jag någonsin fått i hela mitt liv. personen i fråga sa att jag inspirerade honom till att ta tag i träning. det är ju helt sjukt! och jag blev så glad så det gick inte att beskriva..

jag vet att det förr diskuterades om jag hade hälsomamma matvanor eller ej, men nu tror jag äntligen folk släppt det och ser att det kanske ligger disciplin och hårt jobb bakom det hela istället.. visst, jag unnar mig godis, pizza och sånt. men inte varje dag som förut :)

men frågan är ju, vad är du villig att göra? jag offrar hellre en timmas tv tid på kvällen eller går upp en timma tidigare och tränar än att strunta i det. för det säger jag, kan jag så kan faktiskt vem som helst.. Make till sötsugen människa har jag aldrig varit med om! Men det man ska tänka på är att det tar tid, men det är ju bättre att börja än att drömma om det :) jag är ju inge proffs på de här, tvärtom! men jag lär mig något nytt varje vecka om hur min kropp funkar och jag tycker bara det är riktigt roligt att träna och få lite egentid!

men det jag ville med detta inlägg var att tacka för de fina kommentarer jag fått, de har motiverat mig och jag har fått en nytändning till träningen igen!



Ibland minns jag inte riktigt vad jag gått igenom, eller vad jag tagit mig igenom.. Men då gick jag igenom dessa bilder och ja, det har ju faktiskt hänt en del. Känns även helfel att publicera ett helt inlägg om bara sig själv och sin kropp.. Men aja, here you go! My ego, som egentligen inte alls är så här stort....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0