Everything is lost.

 
Tips på god shake efter gymmet:
 
Turkisk youghurt
Proteinpulver med smak - jag har cookies and creams ;)
1 banan
Lättmjölk
 
Sen blandar ni hur ni vill. Jag vill ha min ganska rinnande så jag kan lyxa till det med ett sugrör.
 
Tog ett benpass på gymmet idag, prövade lite nya övningar och jag gick därifrån med en bak som inte hade orkat lyfta en vikt en gång till. Skönt! Imorrn väntas ett armpass, gäddhänget ska få sig en omgång är det tänkt. Saknar fortfarande en träningskompis så Linda fått lunginflammation :/
 
Men sen är det andra planer på G. För nästa vecka får jag ett personligt kostschema. Behöver bli mer kunnig och bra mat.. Äter i stort sett bara det samma och det funkar inte i längden.. Spännande att se vad detta kan göra för nytta :) Före och efterbilder kommer jag givetvis ta, får se om mitt ego is big enough to shaare it with you!
 
(Märks det förresten att jag är glad igen? Förutom inlägget nedan då som talar om deppression, men låten är ju bara för fin.. Ialf, jag är skit glad. Hela jag är skit glad.)
 
 


Kommentarer
sandraSansandes

Vem får/köper du kostschemat av?:)

2012-10-28 @ 18:48:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0