You will always be the best part of me..

Vilken fantastisk helg jag haft!

Under veckan så gick jag och va lite lett för att det inte fixades nått disco för de små såhär under Halloween. Känns som att denna kommun inte tar tillvara på de små och erbjuder dem så mycket. Vilket lämnar ganska så stora krav på oss föräldrar när det gäller att stimulera våra barn. För stimulans och rörelse behöver dem.

Men sagt och gjort. Jag bjöd över några av mina vänner och köpte kex och ost. Sedan några av Albin och Ellas vänner och bjöd på kroker, godis och monsterdricka. Tände ljus, skärde till en pumpa och dekorera med lite spindelväv. 

Kvällen var hel lyckad och jag vart glad över att få träffa mina vänner :)

Idag va herr Markus lite loj efter tequilan igår ;) Men sparka upp honom ur sängen och så tog vi med kidsen ut i det härliga vädret. Humöret var lite svajigt efter tids omställning men vi fick en god nypa luft och det var gott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0