Snart helg, igen :)

 
 
veckorna rullar på i en väldigt fart.. Bara man avklarat måndag och tisdag som också är dom längsta arbetsdagarna så tycker jag att det nästan istället går för fort. Har nu avklarat halva min VFU tid och jag lär mig mer och mer för varje dag som går. Det är intensivt att kombinera 8 h jobb, sen plugga och familjeliv. Skulle vara skönt att lämna jobbet när man lämnar det och inte behöva fortsätta hemma.. Men det finns i framtiden de :)
 
Hemma har jag haft sjuka barn, hög feber.. Men det verkar som att den försvann lika fort som den kom och skönt är väll det. Hösten Men idag känner jag mig faktiskt rätt pigg och håller tummarna för en hel natts sömn, ialf slippa vara vaken timtals som jag varit de senaste nätterna... Barnen har nog saknat mig en dels fast dom nöjer sig och har det toppen med pappa hemma.. Så jag längtar också efter fredag eftermiddag och ha hela helgen med barnen!
 
Så, ha en bra fortsatt vecka.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0