Att vara en familj..

Grundtanken när det kommer till att ha en familj eller ha det bra i sin familj är att göra saker tillsammans så man känner samhörigheten.. Så vi försöker göra mycke saker tillsammans, fundera ut hur man kan göra de mesta saker tillsammans och ni som läst min blogg ett tag vet ju också att jag är inget stort fan av att lämna bort barnen för egentid.. Utan då hittar vi på saker tsm istället :) Igår följde vi med Mackan till skjutbanan, han ville dit och jag ville visa barnen vad pappa pysslar med när han är iväg till skogen.. Dom tog med sig sina bössor, godingarna :) Dock åkte vi hem 20 min innan och mös hos farmora, barnen var rätt slitna efter badet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0