Gonatt min skatt.


Albin kramade mig igår och tackade hjärtligt för att jag köpt en ny mjölk och en ny juice då de ju varit fel på den andra. Haha, stackaren att ha en sån knäpp mamma :P

Idag gjorde jag sista dagen på mitt vik, kommer sakna klassen och själva grejen med att ha ansvar för en klass.. Men som tur är börjar VFU:n på måndag och då får jag träffa nya barn och lära mig massa :) Fick en sten av en av eleverna idag och det värmde i hjärtat det!

Nu har ialf hela familjen tagit helgen tillsammans och det gör mig lycklig! Inte ofta Markus är ledig på helgen så det är skönt att han är det, saknat att umgås vi alla fyra. Började ledigheten med ett pass på mtc och imorrn ska vi ut på en utflykt samt shopping! På lördag kommer mor och far hem från Grekland också, vet några som saknat dem!

Kram på er och trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0