Lördag

Båda barnen somnade som klubbade sälar innan åtta. Vi har verkligen haft en toppen dag. Tyvärr var inte vädret på vår sida men det kanske det är imorrn. Vi har ialf myst en hel massa, bakat, planterat blommor och bara umgåtts. Markus hade lagat mat vid lunch förut och vi tog fullkornspasta med dinkel som var formade som snäckor. Albin skrek rakt ut att han inte skulle äta maskar.. Markus svarade då att han hade talat med Buzz Lighter och att han skulle äta det. Albin svarade då - jag frågade min Buzz Lighter om han ville äta MASK.. Ändrade tonläget och fortsatte med följande - nää de vill jag inte!! Jahapp, blev köttbullar till middag också.. Åh, va jag är tacksam för sådana dagar som dessa. Det gör det lite enklare med måndagar :)



Kommentarer
Ida

Blev gör fint det :) Hade de alla de blommorna på ica/konsum?

Svar: ja, va inne på båda affärerna och plocka på mig lite smått och gott. Även till två andra krukor som inte orka ta kort på :)
marikaedberg.blogg.se

2012-09-22 @ 16:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0