Mamma snurrboll..

 
Jag va ledig från jobbet idag för att se en föreläsning, så jag och kidsen fick en mysmorgon tillsammans. Den började redan vid halv fem. Gääsp!! Men somna om med armarna utsträckta och ett barn på varsin arm och täcket på halva kroppen.
 
Albin vakna först och vi åt frulle vid tv:n. Då jag frågade Albin "va vill du ha till frukost" Standarden smörgås med köttbullar på. Sen vill han ha juice och mjölk. Båda två tillsammans svarade jag? Albin va inne i sitt program så han svarade inte utan jag fick dra egna slutsatser..
 
Mjölk och juice.. Jo, men de kanske han menade att han vill ha i SAMMA glas. För det blandar ju jag i mina smoothies så det är nog gött. Så jag blanda ihop och servera varpå jag fick kommentaren, men blää mamma. Jag ville ju ha mjölk o sen juice. Bläääää!!!....
 
Jo visst, det allra enklaste gjorde mamma snurrboll till det allra svåraste.. Och ärligt, efter 10 minuter såg det ut som någon spytt i glaset... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0