Snart helg..

Veckorna rullar på i en väldig fart tycker jag.. Redan torsdag imorrn liksom. Jag ska till barnmorskan imorrn, lite små nervös som alltid när man ska till sådana ställen.. Efter graviditeten och veckan som vi låg inlagda på sjukhus så har jag utvecklat en skräck för sjukhus och försöker undvika dem.. Men man måste ju så.. Ska sätta in en spiral, ta cellprov som alla andra 88:or och prata lite allmänt kring funderingar man har.. Hoppas i alla fall att det går bra och man för en gångs skull kan få en positiv erfarenhet :)

Nu ska jag försöka sova, vilodag från träningen idag men imorrn ska jag och Linda inta gymmet tillsammans och det ska bli roligt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0