The book of love.

Igår var det en utekväll planerad med vännerna, men ibland blir inte allting riktigt som man tänkt sig.. Och visst är det då lite tråkigt att läsa dagen efter om folkrekord och se bilder på folk som haft riktigt roligt. Ja, jag erkänner . avundsjuk ;) För så är det, är ute så sällan och när jag bestämmer mig för att gå ut då är det för att jag vill det och igår fick jag det inte att gå ihop. MEN för att va positiv då, jag är pigg, fick sova många timmar inatt vilket var välbehövligt. Ungarna jag och jag har varit vaken sedan sju och snart ska jag göra frulle till oss. Albin har redan klätt sig i de otroligt snygga kläderna jag köpte till honom igår :) Ja, något roligt ska vi hitta oss på med idag för att det ska bli lättare med måndag imorrn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0