Toppen start på helgen..

Ligger i koser me barnen och Markus i sängen nu. Lite väl tidigt med tanke på va länge vi va vakna igår.. Aja, får sova när jag blir 40. Fast då ligger jag väll och är orolig ist, för när jag är 40 är mina barn 18 och 19 och resten kan ni lägga ihop själva.. :P

Ialf, vi hade en toppen start på helgen igår, Karlstads nya badhus va suveränt! Fint och barnvänligt! Jag ger många plus i kanten. Många har skrivit in negativa insändare.. Men jag förstår ju Sundsta som har de regler de har.. De har lagt ner mer pengar än vad vi kan greppa på detta och då vill de ju hålla en hög standard och för det krävs regler. Ska man vistas i ett badhus så kan man gött slänga på sig ett par shorts istället för jeans, för skulle det hända något med barnen är de lättare att rädda dem i ett par lätta shorts. Sunt förnuft! :)

Sen blev de shopping, nya jackor till barnen, jeans till Mackan och träningskläder till mig :) Sen till Sunnemo på lite mer äventyr och jag avslutade med ett gympass.

Och nu när frullen är intagen så ska vi åka och hälsa mor och far välkomna hem från Grekland, tror jag ska smörja in mig med 20 lager brun utan sol först..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0