2013-08-10

 
Hej och hå!
 
Sista helgen på sommarlovet, imorrn ska dagis väskorna packas (nu ljuger jag, de packade jag igår mitt kontrollfreak). Vi va och hälsa på vid dagis igår och pratade lite med fröknarna. Ella ska till 3-4 års avdelningen nu. Bara att inse att jag inte har små barn längre. Jag hoppas innerligt att det går bra för Ella med kissandet på dagis. Hon har ju varit utan blöja i 2 månader dag som natt nu, men det blir ju en omställning när det kommer till dagis och så.
 
Ja, det var för två veckor sedan som jag fick reda på att jag hade fått jobb. En 80 % tjänst som gör att jag är ledig på fredagar.. Gud så gött! Och ja, det är en lärartjänst!! Ingen kan vara gladare än mig för tillfället.
 
Ja, det har varit en bra sommar och vi har verkligen något mysigt att se tillbaka till i vintern. Jag längtar inte efter en bröcklig vinter med sjuttielva kläder att sätta på barnen innan vi ska ut. Men visst längtar jag lite efter en mysig höst :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0