lite nytt till hemmet..

 
 
Det här med att flytta till hus för första gången, oerfarna och och vill så mycket... Det är något alldeles extra de. Men sakta men säkert börjar huset och dess rum att ta form. Rum vi kan bocka av som helt klara och sedan finns det rum som måste göras lite småfix med. Altanen är nästan helt klar, jag ska köpa en utemöbel dit så är det perfa sen :) Till våren väntas köket att bli klart och ingen längtar mer än mig :) Ovan ser ni två nya möbler till hemmet, den översta snickrade Markus ihop själv av brädor vi hade liggandet. Och jag blev så nöjd!!
 
Så, 4 dar tills jobbet kallar.. För just det, JAG HAR FÅTT JOBB!!!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0