Love and other stuff

 
Hej på er!
 
Kläderna ovan är från sportamore. Jag handlade totalt 9 olika plagg därifrån till summan av 1400 kr. Det tyckte jag var ett riktigt kap. Lite på rean och samt andra erbjudanden. Blev 3 sport bh:ar, två löptaights, en tisha och 3 kepsar. Har längde kännt att jag behöver uppdatera mitt klädförråd när det gäller träningskläder och Nike:s sortiment gör mig sällan besviken. Har satt lite nya mål nu fram till Turkiet resan så dessa kläder blir en stor motivation! 
 
Skorna som är på bilden nedan köpte jag i Halmstad. Haffade även dom på rean så de gick på 300 kr. Man SKA kunna springa i dem till skillan från de andra tone skorna jag prövat som man endast då kan gå i alltså. Men jag vet inte om de berodde på underlaget (sprang först på asfalt) men jag fick ont i ena knäet av det. När jag sprang i skogen så gjorde det inte lika ont. Jag har även gjort flera promenader i dem och det har varit riktigt härligt. Har till och med kännt av en viss träningsverk i rumpan och låren av dem. Så, för 300 kr. Helt okej! Måste testa och springa i dem någon mer gång. Och då endast i skogen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0