och jag lever hårt som jag lär..

 
Söndag - igen!
Veckorna rullar på så himla fort. Känns som att man inte hinner med något på dagarna. När vi kom hem från Halmstad fick jag ett städryck och slängde ut vårt badkar.. Så nu ska jag snåla lite på utgifter och så ska det till nya badrumsmöber.. Detta var verkligen inte planerat då vi har en del annat som vi ka renovera färdigt. Men ni som har badkar vet hur jävla äckligt det kan bli under karet, och ja.. Jag fick nog!
 
Igår var vi nere vid Lissbron, åkte båt och badade med barnens kusiner. Allt jag kunde tänka var - finns inget som slår den svenska sommaren! Senare på kvällen var vi bort till Daniel och Frida och drack lite vin. Mycket trevligt. Jag och Markus har inte varit ute sen april, vilket även var en väldigt lugn kväll.. Så det var roligt att gå ut och vara lite barnfria :)
 
Ikväll planerar jag en löptur, har köpt mig en pulsklocka (89 kr, så vi får se va den duger till..) Ialf, jag är sugen på att testa vad den går för!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0