Träning, mat osv.

 
Alla hamnar vi i svackor ibland. Att dra till gymmet känns trist, äta nyttigt känns tråkigt när alla sitter och tar sig en glass.. Jo, ni känner säkert igen er.
 
Jag är i en liten sådan svacka just nu. Men jag försöker hålla mitt mål att träna 3 gånger i veckan så att jag inte ska tappa rutinerna helt. Försöker klämma in promenader, inlines turer och sådant istället som jag känner är roligare. 
 
Sedan har jag också tagit ett annat beslut. Att från och med oktober byter jag gym igen. MTC har aldrig kännts rätt för mig. De sakerna jag vill använda är sällan lediga och jag känner mig inte riktigt bekväm att pröva nya övningar då det ofta är mycke folk. Jag vill gärna vara själv när jag tränar.. Och det där är ju väldigt olika :) Så jag ser fram imot att börja på Miljöhälsan igen i höst :)
 
Men till alla er som också känner att ni har en svacka, sätt upp lite nya delmål. Ta inte ett stort i taget.
Mina är just nu:
- Träna minst 3 dar i veckan.
- Äta nyttig frukost och lunch.
- Undvika dricka.
 
Mycket små och enkla delmål :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0