Mina måltider.

 
Fick frågan om jag kunde tipsa vad jag äter.. Och det jag äter är ganska så simpelt och ser likadant ut, ialf under veckorna då jag jobbar. Men om vi tar idag som ett exempel så såg de ut såhär.
 
Frulle - Kvarg med hallon och en klick jordnötsmör.
Mellanmål - Banan och en glass (;
Lunch - Mackor och vatten. (orkade inte på grund av att halsen ömmade så, dragit på mig en förkylning)
Kvällis - Kycklingsallad, med en kall sås, dvs tzatsiki som jag fått tipsat efter hon som gjort mitt kost schema skulle gå bra att äta :)
 
Ja, så roligt kan man ha. Men vi går imot en årstid då matsuget försvinner. Ialf i min familj. Värmen gör att man inte orkar äta mitt på dagen. Men så kan de va :)
 
Kommer återkomma mera om detta under veckan om ni vill veta hur matschemat ser ut då :)


Kommentarer
*

Jättekul att se! Du får gärna berätta mer, vad försöker du undvika att äta osv!

2013-05-22 @ 10:55:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0